Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλΤουρκίαΚουρδιστάνΟυκρανίαΚορωνοϊός - ΚορονοϊόςΕνέργειαΤζιχαντιστές
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
info@tribune.gr
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Η Volkswagen ζητά ομερτά και απειλεί τα Μέσα με περικοπή των διαφημίσεων

Η Volkswagen ζητά ομερτά και απειλεί τα Μέσα με περικοπή των διαφημίσεων
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Σε ευθείες απειλές προς τα ΜΜΕ να μην «παίζουν» θέματα για το σκάνδαλο της Volkswagen προχωρά ο γερμανικός κολοσός, σύμφωνα με τα όσα επεσήμανε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου σε ειδική συνέντευξη Τύπου της Ομάδας της Ευρωπαϊκής Αριστεράς, GUE/NGL, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Κούλογλου, η Volkswagen μέσω της εταιρίας που διαφημίζει τα γερμανικά αυτοκίνητα στον Γαλλικό Τύπο έστειλε εκβιαστικό email, με στόχο την απόκρυψη του σκανδάλου Volkswagen.

Η εταιρεία MediaCom θέτει ως όρο να μην υπάρχει κανένα άρθρο για την κρίση στη Volkswagen σε συγκεκριμένες μέρες. Διαφορετικά, απειλεί ότι θα σταματήσουν οι διαφημιστικές καταχωρήσεις. Και μάλιστα, ο εκβιασμός συνεχίζεται από την ίδια εταιρεία για την διαφημιστική εκστρατεία της μάρκας Audi, τον Οκτώβριο και Νοέμβριο 2015. Και η καμπάνια αυτή έχει μεγάλο προϋπολογισμό, ύψους 1,4 εκατομμύρια ευρώ.

Το σχετικό email παρουσιάστηκε στην εφημερίδα Le Canard Enchaîné.

Ο Στέλιος Κούλογλου επεσήμανε επίσης την διαπλοκή που υπάρχει ανάμεσα σε κυβερνήσεις και την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνοντας ως παράδειγμα το γεγονός ότι ο Thomas Steg, εκπρόσωπος διεθνών σχέσεων και επικεφαλής της ομάδας πίεσης (chief lobbyist) της Volkswagen ήταν πρώην εκπρόσωπος τύπου της γερμανικής κυβέρνησης.

Ο Ευρωβουλευτής έθεσε τέλος τα ερωτήματα:
1. Η ερευνητική υπηρεσία της Κομισιόν (Joint Research Center) είχε προειδοποιήσει σε έκθεσή της το 2013, ότι τα «συστήματα αναστολής» (defeat devices) που χρησιμοποιούσε, μεταξύ άλλων και η Volkswagen , θα μπορούσαν να παραποιήσουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων εκπομπών ρύπων. ‘Ηξερε η Κομισιόν ότι η Volkswagen παραποιούσε τα στοιχεία και ΑΝ ναι, πώς αντέδρασε;

2. Είναι αλήθεια ότι ο Γερμανός υπουργός Alexander Dobrindt γνώριζε το πρόβλημα εδώ και μήνες, όπως υποστήριξαν οι Πράσινοι στο γερμανικό Κοινοβούλιο;

3. Εκτός από την Audi υπάρχουν και άλλες μάρκες του γκρουπ Volkswagen που είχαν ακολουθήσει παρόμοιες πρακτικές;

4. Γιατί δεν επιβάλλονται νομοθετικά τεστ σε κανονικές συνθήκες, αφού είναι γνωστό ότι σε συνθήκες εργαστηρίου τα αποτελέσματα δεν είναι τα πραγματικά;

5. Υπάρχει κανένα αυτοκίνητο diesel που στην πραγματική ζωή τηρεί την νόρμα 6 της ΕΕ, για τα όρια ρύπανσης;

6. Η Κομισιόν θα αναλάβει να συντονίσει, έστω και τώρα, μια πανευρωπαϊκή, ενδελεχή έρευνα για την πιθανή ύπαρξη παρόμοιων συστημάτων σε όλα τα αυτοκίνητα στην ευρωπαϊκή αγορά;

7. Είναι αλήθεια ότι η καγκελάριος Μέρκελ, συμφώνησε με τον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον να δεχθεί παραχωρήσεις στην τραπεζική ένωση, με αντάλλαγμα την στήριξή του στο θέμα των καυσαερίων;

8. Ποιος είναι ο ρόλος που μπορεί να διαδραμάτισαν ομάδες πίεσης και πολιτικοί για λογαριασμό γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, τόσο στη Γερμανία όσο και στις Βρυξέλλες, αναφορικά με την χρήση συστημάτων αναστολής; [Ο Thomas Steg, λ.χ., εκπρόσωπος διεθνών σχέσεων και επικεφαλής της ομάδας πίεσης (chief lobbyist) της Volkswagen ήταν πρώην εκπρόσωπος τύπου της γερμανικής κυβέρνησης].

Δείτε το επίμαχο βίντεο

Διαβάστε περισσότερα άρθρα

Ο Τσίπρας με τα «μάτια» της Μέρκελ: «Ήταν σταρ, τον περίμεναν όλοι οι φωτογράφοι»

Μπορεί η ΕΕ να βάλει φρένο στην Temu;

Κ. Καραμανλής: Αιχμές κατά Μητσοτάκη για τη διαγραφή Σαμαρά – «Όχι» στην Προεδρία της Δημοκρατίας

DW: Ενδείξεις για κινεζική εμπλοκή στο σαμποτάζ στη Βαλτική

Η Γερμανία στέλνει στην Ουκρανία τεθωρακισμένα οχήματα και drones

Πολιτική Απορρήτου - Στοιχεία Εταιρείας
Για έγκυρη ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter
Follow @tribunegr