ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

















































Ελλάδα, Κύπρος και Ισραήλ ενώνουν στρατούς για να αποτρέψουν την Τουρκία
Δημοσκόπηση MRB: Στο 22,6% η ΝΔ - 23,2% ο Τσίπρας - Καθολική η στήριξη στους αγρότες
Ελληνοϊσραηλινή ταξιαρχία 2.500 στρατιωτών για την ειρήνη και την ασφάλεια στην Ανατ. Μεσόγειο
Οι Ισραηλινοί πύραυλοι στην ελληνική Άμυνα «τρελαίνουν» τους νεο-οθωμανούς ιμπεριαλιστές
Διεγράφη ο Νίκος Παππάς από τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την επίθεση σε δημοσιογράφο στο Στρασβούργο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Iκανοποιημένοι δηλώνουν κυβερνητικοί παράγοντες από την απόφαση του διεθνούς διαιτητικού δικαστηρίου για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, καθώς εκτιμάται ότι η απόφαση θα επιταχύνει τα σχέδια της κυβέρνησης για την τύχη των ναυπηγείων, την υπαγωγή τους σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης και την πώληση τους σε κομμάτια, αλλά και την επανενεργοποίηση της ναυπηγικής γραμμής πολεμικών πλοίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση δεν δικαιώνει το σημερινό ιδιοκτήτη Ισκαντάρ Σάφα και την εταιρεία Privinvest, ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων, που είχαν καταφύγει στο διεθνές διαιτητικό δικαστήριο αξιώνοντας αποζημίωση άνω του 1 δισ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο για αθέτηση των όρων της μεταξύ τους συμφωνίας.
Η απόφαση των 500 σελίδων του διαιτητικού δικαστηρίου του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC) επιβάλλει βεβαίως στην ελληνική πλευρά την πληρωμή αποζημίωσης 180 εκατ. ευρώ προς την ιδιοκτήτρια εταιρεία. Σύμφωνα ωστόσο με κυβερνητικούς παράγοντες, ικανοποιεί την ελληνική πλευρά, καθώς με την έκδοσή της ξεμπλοκάρουν όλες οι διαδικασίες που σχεδιάζει η κυβέρνηση για το μέλλον του Σκαραμαγκά.
Παράλληλα με δεδομένο ότι το ελληνικό Δημόσιο απαιτεί από την ιδιοκτήτρια των Ελληνικών Ναυπηγείων την ανάκτηση κρατικών ενισχύσεων (περίπου τα 600 εκατ. ευρώ) οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί παράνομες από την Ε.Ε., αναμένεται να προταθεί στην άλλη πλευρά συμψηφισμός του επιδικασθέντος ποσού.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Οικονομίας, η κυβέρνηση προκρίνει ως λύση την υπαγωγή των ναυπηγείων σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, και την πώλησή τους σε κομμάτια, διαχωρίζοντας το εμπορικό από το στρατιωτικό σκέλος της λειτουργίας τους.























































