Διαβάστε σχετικά για Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, Κυριάκος Μητσοτάκης, Κώστας Καραμανλής, Νίκος Χατζηνικολάου, Σταύρος Ψυχάρης,
Ο ΔΟΛ εξαπέλυσε επίθεση στον Χατζηνικολάου στα ξαφνικά με προφανή πρόθεση όχι να χτυπήσει τον ίδιο αλλά… τον πολιτικό και η στιγμή που το έκανε δείχνει πως τα σενάρια για δημιουργία κόμματος “καραμανλικών” στα δεξιά του Μητσοτάκη μόνο τυχαία δεν είναι.
Το αφιέρωμα στον Νίκο Χατζηνικολάου με τίτλο «Σταθερό καλούπι» φιλοξενείται στις εσωτερικές σελίδες της σαββατιάτικης έκδοσης των «ΝΕΩΝ» που υπογράφει η Πέπη Ραγκούση και σύμφωνα με αυτό ο εκδότης της «Real News» εμφανίζεται ως το «Επαρχιωτόπαιδο με τα πατομπούκαλα και τη συνεσταλμένη γοητεία του καλού παιδιού που έφερνε στην πρωτεύουσα (μαζί με το μάλλον παλιομοδίτικο dress code και τα κοντομάνικα πουκάμισά του)… Ωστόσο παρά τη συστολή του… το μάτι του έπαιζε».
Αργότερα γίνεται αναφορά για τις πολιτικές καταβολές του «Με τη στυλιζαρισμένη, βέβαια, ευπρέπεια ενός αναντάμ μπαμπαντάμ ΔΑΠίτη με ρίζες στη ΜΑΚΙ που είχε παρατήσει τις σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για χάρη της δημοσιογραφίας».
Σε τρία χαρακτηριστικά σημεία ωστόσο φαίνεται η αιτία αυτού του ιδιότυπου αφιερώματος. Το ένα αφορά την συνέντευξη που είχε πάρει ο ίδιος από τη Βουγιουκλάκη το 1993 όπου του είχε αποκαλύψει τη σχέση της με τον τέως βασιλιά, κάτι που η συντάκτης χρησιμοποιεί για να υποβαθμίσει έντεχνα τον Χατζηνικολάου πολιτικά, λέγοντας ουσιαστικά πως πρόκειται για δημοσιογράφο “χαμηλού βεληνεκούς”.
Σε ένα δεύτερο υπάρχει πλάγια αναφορά στο ότι επί Κυριάκου “τρώει πόρτα” από τη Νέα Δημοκρατία «Το όνομά του έχει παίξει σε αναφορές από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας μέχρι τη Δημαρχία Αθηναίων – αν και με την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη η σελίδα γυρίζει οριστικά για τη ΝΔ».
Τέλος, το τρίτο σημείο αφορά την υποτιθέμενη στήριξη του στον Τσίπρα «Στη σημερινή εποχή της ακραίας πόλωσης τον συναθροίζουν στους δημοσιογράφους που στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ».
Μάλιστα το άρθρο σε πολλές στιγμές χαρακτηρίζεται από επιθετικότητα «Από θιασώτες μιας ακραίας, λούμπεν και σίγουρα παρωχημένης δημοσιογραφίας», φωτογραφίζοντας ουσιαστικά τους λόγους για τους οποίους συντάχθηκε…